niedziela, 1 lipca 2012

and I will love you till the very end

 Jasne. Jestem człowiekiem, kobietą, uczennicą... Ale przede wszystkim jestem w życiu kibicem. I właśnie dlatego wolę spędzać wieczory przed telewizorem, niż z ludźmi, których średnio znam. Bo dzisiaj mimo tego całego bólu, który mnie otacza, płaczę ze szczęścia, a moje serce tak bardzo przepełnia miłość, że mam ochotę wybiec boso na ulicę i rozdawać wszystkim napotkanym ludziom. Nie ma Cules i Madridistas. Są fani Reprezentacji. Wszyscy się cieszymy, jesteśmy braćmi. Niech ta chwila trwa wiecznie, niech nie nadchodzi jutro, które przyniesie wszystko, co złe i smutne, zrodzi na nowo podziały. Nie nienawidźmy się. Pamiętajmy, że ci faceci zdobyli mistrzostwo trzy razy z rzędu i dokonali tego RAZEM. Jak jedna wielka rodzina. A nie jako Barcelona i Real. 
 Choć sama jestem Cule, a moje serce jest w barwach Blaugrana, jest w nim wystarczająco dużo miejsca na Casillasa, Ramosa, Arbeloę, Alonso. Pokażmy, że miłość stoi ponad podziałami.


***


 Sure. I'm human, woman, student... But above all, I'm aficionado in this life. And that's why I'd rather spend the evenings watching TV, than with people I barely know. Because today, despite of all that pain around me, I'm crying from happiness, and my heart is so full of love that I want to run out to the street barefeet and give it out to everyone that I'll meet. There's no Cules, no Madridistas. There are only fans of National Team. We're all happy, we're all brothers. Please, let this moment last forever, don't let tomorrow come and bring all what's wrong and sad, don't let it procreate divisions. Don't let US hate each other. Let's remember that all of theese guys achieved Championship three times in a row and they did it TOGETHER. As one big family. Not as Barcelona and Real.
 Though I'm Cule and my heart is in the colours of Blaugrana, there's enough place for Casillas, Ramos, Arbeloa, Alonso. Let's show that love stands above all divisions.

1 komentarz:

  1. tak, a ja serdecznie gratuluję ramosowi posiadania swojej twarzy

    OdpowiedzUsuń